Zasady wysyłki
Przygotowanie przesyłek
Zamówienie które zostały opłacone staramy się wysyłać tego samego dnia w następnym dniu roboczym.
Czas realizacji wysyłek
Towar jest dostarczany przez firmy kurierskie tylko w dni robocze (od poniedziałku do piątku)
Firmy Kurierskie
Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich GLS, DPD, IINPOST oraz transportem własnym
Przesyłki paletowy dostarczamy za pośrednictwem firmy GEIS lub DPD
Przesyłki kurierskie doręczane są w dni robocze w ciągu 24-48 godzin od nadania.
Uszkodzenia przesyłek
Jeśli dostarczona przesyłka ma widoczne uszkodzenia należy sprawdzić jej zawartość, a w przypadku stwierdzenia braków spisać protokół reklamacyjny w obecności kuriera.
Koszty dostawy (dotyczy tylko terenu Polski):
Paczka standardowa opłacona od 25zł
Paczka standardowa za pobraniem od 28zł
Bezpłatne zwroty
Oferujemy bezpłatne zwroty towarów. Zwrot możliwy tylko za pośrednictwem paczkomatów Inpost i portalu szybkie zwroty.
Z listy dostępnych sklepów wybierz ten, do którego chcesz zwrócić paczkę. Lista obejmuje sklepy oferujące bezpłatną usługę zwrotu.
Wypełnij formularz zwrotu – jeśli zwrot wymaga akceptacji przez sklep, poczekaj na potwierdzenie
Kod zwrotu znajdziesz w aplikacji InPost Mobile oraz w wiadomości e-mail
Przygotuj paczkę ze zwrotem – jeśli używasz tego samego pudełka, usuń starą etykietę
Wystarczy, że kod zwrotu napiszesz odręcznie na paczce. Nie musisz drukować etykiety!
Nadaj paczkę w dowolnym automacie Paczkomat – wystarczy, że zeskanujesz kod QR z aplikacji InPost Mobile przykładając go do czytnika w urządzeniu lub wybierzesz opcje nadania paczki na jego ekranie i wpiszesz ręcznie kod zwrotu.
Umieść paczkę w skrytce i… gotowe!
Przejdź do strony głównej


